Настоящите Общи условия уреждат отношенията между „К-МАРКЕТ.БГ“ ЕООД (ЕИК: 208319753), наричано по-долу „Продавач“, и лицата, използващи уебсайта k-market.bg за поръчка на стоки, наричани по-долу „Клиент“.

1. Данни за Продавача:

Фирма: „К-МАРКЕТ.БГ“ ЕООД
ЕИК: 208319753
Адрес: гр. Ардино, ул. Мусала №11
E-mail: office@k-market.bg
Телефон: +359 88 477 8214


2. Общи положения:

Онлайн супермаркетът предлага доставка на хранителни и нехранителни стоки, както и готови ястия, до посочен от клиента адрес.

Важно: К-МАРКЕТ.БГ не разполага със собствен склад. Всички продукти се закупуват в момента на поръчка от локални търговски обекти – основно от супермаркет „Вема“, а при ястията – от съответните ресторанти. Нашият екип извършва лично пазаруване и доставка до клиента.

С използването на сайта клиентът се съгласява с настоящите условия.


3. Работно време:

Платформата приема и изпълнява поръчки всеки ден от 09:30 до 21:30 ч.
Поръчки, направени извън това време, се обработват в началото на следващия работен ден.


4. Поръчки:

  • Поръчките се приемат чрез сайта 24/7.
  • Потвърждение се изпраща по имейл, а изпълнението се извършва в рамките на работното време.
  • Продавачът си запазва правото да откаже поръчка при липса на наличност, невъзможност за доставка или съмнение за злоупотреба.

5. Цени и плащане:

  • Всички цени са в лева с включен ДДС.
  • Приемат се плащания чрез наложен платеж или онлайн с карта.
  • При промоции и отстъпки се прилагат описаните на сайта условия.
  • Възможни са минимални разлики в цените поради етикети в търговските обекти към момента на покупка.

6. Доставка:

  • Доставката се извършва до 40 минути след потвърждение на поръчката, в зависимост от адреса и натовареността.
  • Цената на доставката се определя при финализиране на поръчката.
  • Клиентът се задължава да приеме стоката в договорения срок и на посочения адрес.

7. Връщане и рекламации:

  • При получаване на повредена или несъответстваща стока, клиентът може да подаде сигнал до 48 часа.
  • Връщане на бързоразвалящи се храни не е възможно, освен при установен дефект при доставка.
  • Готови ястия от ресторанти не подлежат на връщане, освен при явни несъответствия.

8. Права и отговорности:

  • К-МАРКЕТ.БГ не носи отговорност за забавяне на поръчка поради форсмажорни обстоятелства или непредвидени ситуации от страна на търговските обекти.
  • Клиентът е длъжен да предоставя точни и актуални данни за доставка.
  • Клиентът е информиран, че стоките се закупуват от външни търговски обекти в реално време и не се съхраняват от Продавача.